Размер шрифта
A- A+
Межбуквенное растояние
Цвет сайта
A A A A
Изоображения
Дополнительно

Разделы сайта

Главная

Архив новостей

14.01.2021

Будзьце асцярожныя падчас галалёдзіцы!

Старайцеся хадзіць павольна, робячы больш шырокі крок. Не падымайце высока ногі, расстаўляйце шкарпэткі пад некаторым вуглом вонкі, злёгку згінайце ногі ў каленях і трохі нахіляйце корпус наперад, каб цэнтр цяжару цела быў перад нагамі. Не трымайце рукі ў кішэнях, так як пры падзенні ў вас не хопіць часу на тое, каб выняць іх і ўхапіцца за што-небудзь – за сцяну, дрэва, хмызняк, слуп. І, вядома, падаючы, адразу слепнучы сумкі, якія вы несяце: старайцеся зберагчы сябе, а не рэчы.

Не толькі ў галалёдзіцу, але і ў моцны мароз небяспечна хадзіць у абутку на скураной падэшве, так як яна моцна слізгае. Настойліва рэкамендуецца зрабіць на яе тонкую гумовую налепку, якая і папярэдзіць падзенне і зберажэ абутак. Правільна паступаюць тыя, хто робіць гэта адразу ж пасля куплі новай абутку. На абцасы трэба набіць гумовыя набойкі.

Як след паводзіць сябе, каб пры падзенні наступствы былі б найменш цяжкімі?

Перш за ўсё трэба авалодаць мастацтвам бяспечна падаць. Пры падзенні мышцы павінны быць максімальна напружаныя, тады, падобна пругкай спружыне, яны амартызуюць ўдар. А калі ня напружыць мышцы, напрыклад, рук, то ёсць небяспека атрымаць траўму лучезапястного сустава або перадплечча.

Калi падаў, старайцеся максімальна сціснуцца ў камяк: падбярыце рукі, втяните галаву ў плечы, імкнецеся падаць на бок. Паступаючы так, вы адкараскаецеся лёгкім ударам, сіняком або ранку.

Нарэшце, найлепшая прафілактыка супраць магчымых падзенняў і іх наступстваў - занятак фізкультурай. Бо падзенне, як правіла, раптам, а на ўсякую раптоўнасць хутчэй рэагуе той, хто займаецца фізкультурай. Пастаянныя трэніроўкі выхоўваюць ўменне захоўваць раўнавагу, каардынаваць рухі, ўмацоўваюць мышцы і звязкі.