Каб пазбегнуць памылак пачынаючыя настаўнікі павінны звяртаць увагу на:
1. Пастаноўку голасу. Неабходна адразу ж удакладніць, ці добра настаўніка чуваць.
2. Тэмп ўрока. Манера зносін павінна быць нязмушаная, пазбягаць ўжывання слоў-паразітаў, цэлых паўтаральных фраз.
3. Знешні выгляд настаўніка павінен быць заўсёды ахайным, падцягнутым, акуратным.
4. Веды індывідуальных асаблівасцяў вучняў. Завучыць імёны навучэнцаў як мага хутчэй.
5. Прафесійную этыку. Нельга дапускаць фамільярнасці, пазбягаць заляцанні дзеля таннага аўтарытэту.
6. Дысцыпліну ў класе.
Рэкамендацыі па падтрыманні дысцыпліны:
Прытрымлівацца цвёрдых правіл і патрабаванняў.
Прыйшоўшы ў клас выказаць свае патрабаванні.
Аднойчы абмеркаваўшы гэтую тэму з вучнямі, настаўнік абавязаны настойваць на выкананніўстаноўленых ім нормаў і правілаў. Любое адступленне ад гэтага правіла цягне за сабой адмоўныя наступствы для педагагічнага працэсу.
Прымаючы ад вучня неахайна выкананую працу, настаўнік заахвочвае далейшую нядбайнасць.
Зрабіць выгляд, што не заўважаеш, як двое вучняў, не саромеючыся, размаўляюць на ўроку, значыць даць падставу іншым рушыць услед іх прыкладу.
Настаўнік таксама павінен папярэдзіць аб мерах, якія будуць прынятыя.
Трэба пазбягаць неапраўданай паблажлівасці і «жорсткага» стылю.
раскрыть » / « свернуть